10 Mars 2011

Denhä dagen ha vari så kort tycker jag.. vet int varför.. eller kanske för att ja sovd till halv 2 idag?
Idag har jag jobbat och kokat mat.. Och jag känner mig heelt jävla yr, kanske ja håller på att bli sjuk.. Sku int förvåna mig alls, då mamma och cecci är ju sjuka å.
Jag vill fan int va sjuk nu ti helgen, faaan!
Ska ju far ut å fest ja me mina älsklingar i helgen.. ja tänker int ligga hemma å va sjuk.. Finns ju inge tråkigare än det. Man kan va sjuk på vardagarna men absolut int ti helgan.

Å gud vad jag saknar mina älsklingar idag <3 men imr får jag träffa Sofie igen.. Fan känns som 100 år sen.
och så hittar jag väl på något med Cecci imr..


Från förra helgen.. hoppas vi får lika kul denna helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0