11 mars

Vaknade nyss, "försovde" mig som vanligt. Men vem orkar åka till skolan då man bara ska va där 3 timmar?.. inte jag iaf. +att vi skulle städa idag och laga mat som vi gör varje fredag.. Så ja tänkt lite såhä, varför ska ja städ då ja ha vari i skolan 1 dag denhä veckan och varför ska ja lag mat då ja endå int hinner ät? Så nu kanske ni fattar varför jag int åkt ti skolan.

Ikväll skall vi tjejer kanske åka till Inela, i liiiike ♥
Vi fundera på att lag tacos, men de åt jag igår så jag vet inte om jag e så snål på det nu. Men medans di äter så kan ju ja sitt på datorn å tal me Älskling ♥

Nåjaa, nu ska ja gå ut och ta min första tobak på hela dagen ( kommer bli såå gött ) och sen ska ja äta.


Inela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0